Update

21 oktober 2014 - Perth, Australië

De afgelopen 5 dagen zijn we langs de westkust zuidwaarts gereden. Diverse landschappen, ruwe zee, hoge bomen, walvissen gezien ( op afstand) dikke cobra of zoiets , Kangaroos. Mooie baaien en rotsformaties. Hoe meer we zuidelijk komen hoe bewolkter het wordt. Ook is het hele stuk een wijngebied, met heel veel grote wijnhuizen. Jammergenoeg geen tijd om uitgebreid te gaan proeven. De laatste dag in het zuidelijkste puntje was het maar 13 gr. En veel regen. Jammer. Maar dag 6 gaan we weer terug richting Perth. En hoe hoger we komen, des te blauwer wordt het weer. Dit was een lange dag , maar prachtig landschap om door te rijden. Het voelde een beetje Zuid-Limburgse heuvels, alleen met meer schapen erop. Aangekomen in Fremantle , vlak bij Perth. Hele leuke plaats met veel oud Engelse koloniale bouwstijl .hier blijven we 3 dagen ( vandaag al lekker op bedje aant zwembad gelegen) om te rusten. En heerlijk weertje weer. Van hieruit vliegen we daarna naar t noorden naar Cairns( Great Barrier Reef). De bedden zijn tot nu toe overal super, het eten en drinken ook, alleen de prijzen zijn tamelijk hoog. Tot de volgende keer. Groetjes

1. Anja en Jim:
    Hi Paul en Marlies,
    Leuk om dit mee te lezen
    Veel plezier nog!!!
    Groetjes uit Zuid Afrika
  2. Marion:
    21 oktober 2014
    Tja, wat moet ik daar nou op zeggen, heeeeeel vervelend allemaal ( behalve dat er bij ons schuim op t bier zit ,hihi)
    Geniet maar lekker!
  3. Roos ritzen:
    21 oktober 2014
    fijn dat we jullie kunnen volgen en geniet er van.groetjes roos
  4. Anny Damoiseaux:
    21 oktober 2014
    Hoi Marlies en Paul wat enig toch dat veer sjtiekum kinne mit geneete van euch reis.
    geneet mer lekker van de rus en de zon aan ut sjwumbad, hie sjturmp 't
    sjoan foto's hub der gemaak
    leef groete oet sjinne
  5. Sil:
    21 oktober 2014
    Ziet er prachtig uit. Zijn benieuwd ook nr de oostkust. Ook hier heeft t even geregend mr er komt beter weer . Geniet ervan, doen wij op Tenerife! Gr v de Brackes.
  6. Marlies en Jo:
    21 oktober 2014
    Hallotjes globetrotters. Wij worden nu toch en beetje jaloers.
    Zitten wij hier in de storm en de regen!! Maar genieten jullie
    maar lekker 't is jullie gegund. Ben reuze benieuwd hoe mooi
    Queensland is. Het is zo leuk om "mee te mogen" reizen
    met jullie prachtige ervaring.
    PS Paul... bij de oktoberfeesten in Sittard was het bier wel
    beter getapt. Tenminste nog iets positiefs van hier.
    Ajuus zonder paraplu. Veul leefs oet Baek.
  7. Maria:
    22 oktober 2014
    Hoi Krottjes leuk dat jullie genieten en nu ff rust hebben en Paul je staat goed op de foto hier nu na heeeel mooi weer herfst leuk dat we een beetje mee reizen heel veel liefs van ons
  8. Sjoukje:
    23 oktober 2014
    Heerlijk genieten!
  9. Miny en jean:
    25 oktober 2014
    Hallo luitjes....'t ziet er allemaal prachtig uit! Jullie zitten ondertussen alweer in het noorden, denk ik.....heel erg benieuwd! Geniet ervan... Veul leefs van os!