Australi

17 oktober 2014 - Perth, Australië

Hallo Volgers,

Eindelijk weer een update van ons reisje. Singapore was een echte aanrader. Heel schoon, prachtige architectuur en heel veel mooi groen. Een regenwoud in de stad. Het was ook heel erg hip en trendy en veel Engelse invloeden . Het,was,er,drukkend warm. In de nacht minstens 28 gr.

Dit hebben we achter ons gelaten en zijn 14 e naar Perth gevlogen. Uur vertraging en kwamen tegen middernacht pas aan. Gisteren hele dag in Perth doorgebracht .

Vanochtend Eerst een uur in de Apple store gezeten, omdat we maar geen aansluiting van camera naar iPad krijgen. Hier ook niet gelukt( 6 man sterk). Nu worden het dus foto's die we met iPad maken een naar jullie kunnen sturen, dus de kwaliteit ?? Toen onze auto opgehaald. Veeeel te klein voor onze bagage, dus een grotere nodig. En daar gaan we dan, stuur rechts en links rijden. Dat is wel ff wennen hoor. Vertrokken uit Perth op weg naar Busselton . Temperatuur 27gr. Heerlijk. We maken nu een 5 daagse Tour lans de westkust naar het zuiden. Vandaag hele dag geen internet gehad.we zijn wel regelmatig fout gereden. Busselton 250 km( wij 300) hi hi

Gelukkig vanochtend wel wifi en kunnen we jullie weer bijpraten. Alweer een week van huis. Hier nu bewolkt , aangename temp. De mensen die we tegenkomen zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Wordt vervolgd met paar foto's . Lieve groetjes vanuit Down Under.

1. Sjoukje:
    Klinkt goed! ! Worden(zijn al) jaloers! Grt.Sjoukje
  2. Gonnie en Ferry:
    17 oktober 2014
    Fijn om jullie reis op deze manier mee te beleven.
    Geniet ''down under''. Grappig idee dat jullie ''onder'' ons zitten!
    Groeten en heel veel reisplezier.
  3. Anny Damoiseaux:
    17 oktober 2014
    Hoi jullie tweetjes aan de andere kant van de wereld, klinkt allemaal erg goed, en de foto's zijn toch erg mooi hoor, geniet ervan lieve grtjes oet sjinne
  4. Theo en riet:
    17 oktober 2014
    Leuk, die verhalen van de andere kant van de wereld!
    Het ziet er allemaal heel aantrekkelijk uit, vooral die mooie tropische planten.Geniet verder van Australië en wij genieten van jullie verhalen.
  5. Kitty & Roger:
    17 oktober 2014
    wauw.. wat een geweldig avontuur. Geniet van alle mooie gebeurtenissen die op jullie pad komen en wij genieten met jullie mee! En die mensen in de apple-store noemen we zichzelf "apple-genius" :)
    ps: wat leuk om nu eens aan de andere kant van de verhalen te zitten..
  6. Marion:
    Hallo wereldreizigers,
    Jullie hebben t naar je zin zo te horen, en lekkere zomerse temperaturen☀️ Goed smeren( hihi)
    Carpe Diem, en veel plezier . Gr J en M
  7. Tonny Hoeberichts:
    17 oktober 2014
    Al een week onderweg en al heel wat ervaringen , iedere keer weer spannend. Volgen jullie op de voet, mooie foto's. Gr. Michel en Tonny.
  8. 18 oktober 2014
    Super zo te zien,
  9. Marij & Ben:
    Hallo luitjes,

Fijn dat het goed met jullie gaat en van de reis genieten.
    Leuk om toch bij jullie aanwezig te mogen zijn.
    genieten jullie er maar van . Bloemetjes staan er nog mooi bij.

gr. Marij en Ben
  10. Roos ritzen:
    18 oktober 2014
    geniet maar van jullie vacantie.fijn te horen dat alles goed gaat.groetjes roos
  11. Maria:
    18 oktober 2014
    Het is erg leuk dat we jullie zo kunnen volgen lekker thuis van af de bank nu is het net of jullie niet zo ver weg zijn heel veel liefs van ons
  12. Miny en jean:
    18 oktober 2014
    jullie hebben het geweldig zo te zien.
    geniet maar.