Australia

31 oktober 2014 - Brisbane, Australië

Wij sturen bij dit verhaaltje ook 3 foto's, dit is eigenlijk niet te geloven maar het is echt waar. Deze vogel lijkt op een kraai, maar hij is heel donker blauw fluwelig met blauwe ogen. Hij bouwt zijn nest op de grond. Voor het nest legt hij allemaal blauwe voorwerpen neer, werkelijk ongelooflijk, door hem verzameld. Pennen, dopjes vanalles. Je snapt niet waar dat beest dat vandaan haalt. Hij doet dit om het vrouwtje te imponeren waar hij jonkies mee wil. Het nest blijft schoon. Onze gids legde wat van de blauwe rommel in het nest, en even daarna kwam de vogel en haalde alles er weer uit en dropte het voor het nest.. Zie de fotoos. Dit wilden we toch wel even met jullie delen, heel bijzonder.

1. 31 oktober 2014
    Hoi Paul en Marlies,
    Wat een prachtige verhalen, ik ben nu weer bij met lezen en foto's bekijken. Zeer indrukwekkend!
    Ook wij hebben een super vakantie beleefd met de kids. De zeilvakantie langs de Turkse kust was fantastisch. Zeer mooie plekjes gezien, erg ontspannen en veel gezelligheid met elkaar.
    Voor jullie weer een prettige voortzetting en geniet van deze bijzondere belevenissen.
    Groetjes, knuffel: Barri en Karien
  2. Marlies en Jo:
    31 oktober 2014
    Goede middag jullie 2tjes. Wat weer een bijzondere update
    over jullie vakantie. En wat een prachtige foto's en verhalen
    ik geniet mee. Hier is het (je zal het niet geloven) 21gr. en
    dat op 31 oktober. Vroeger vorstdagen met Allerheiligen en
    nu kunnen we de T-shirts aan.
    Wens jullie ook namens Jo nog hele fijne voortzetting en we
    blijven jullie volgens.
    Grusz en goods oet Baek.
    Marlies
  3. Anny Damoiseaux:
    31 oktober 2014
    Hey wat eine gekke vogel, waal apart he, lit mer op Marlies dat Paul neet allemoal blauw dinger geit zeuke haha grtjes
  4. Maria:
    1 november 2014
    Het is toch ongelooflijk hoe dat kan zoveel verstand in een vogeltje
  5. Elianne Reubsaet:
    2 november 2014
    Hoi allebei,
    Kreeg vandaag pas de link naar jullie blog van Eric.
    Heb meteen alles gelezen en bekeken. Super, ik zie dat jullie volop genieten!! Ik wens jullie nog veel fijne dagen met leuke belevenissen en ik ga vanaf nu ook een beetje meegenieten;)
    Liefs Elianne.