De aftrap

11 oktober 2014 - Singapore, Singapore

Hallo allemaal, na een best relaxte voorbereiding ( ondanks , dat we allebei ziek zijn geweest) vrijdagochtend naar Schiphol vertrokken. Sil heeft ons gebracht. We zijn om 15.55 pas de lucht in gegaan terwijl de bedoeling was om half 4. Goed geland in Dubai, ook hier weer 3 uurtjes wachten om verder te reizen naar Singapore, waar we vandaag ned. Tijd rond half 10 ochtend zijn geland. Hier is het 6 uurtjes later. Het was dus al met al een lange trip. Nu effe douchen en wat rusten en dan Singapore verkennen. Groetjes en tot het volgende bericht

1. 11 oktober 2014
    Fijn dat jullie reis goed is verlopen en nu even bijkomen zodat de energie op peil blijft.
    Geniet van Singapore.
    Liefs en veel plezier: Barri en Karien
  2. Tonny Hoeberichts:
    11 oktober 2014
    Fijn dat jullie een goede start hebben gehad en nu maar genieten van alle mooie dingen.
    Michel en Tonny.
  3. Anja:
    11 oktober 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en ondanks vertraging op schema liggen ;-)
    Veel plezier in Singapore
    Groetjes Anja
  4. Roos ritzen:
    11 oktober 2014
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen en geniet er lekker van.ik wens jullie heel veel plezier.groetjes roos
  5. Marij & Ben:
    11 oktober 2014
    Fijn te lezen dat jullie reis sofar goed verlopen is.
    Veel plezier in Singapore,
    groetjes oet Aelse
  6. Annelies Bodelier:
    11 oktober 2014
    Lees dat tot nu toe, na een half uur vertraging alles goed verlopen is en geniet in Singapore.
  7. Anny Damoiseaux:
    11 oktober 2014
    Fijn om te horen dat jullie goede reis hebben gehad, heel veel plezier in Singapore grtjes
  8. Carolien & Guillaume:
    Sjoen foto in Singapore! Paul, heb je wel het Nederlands voetbalelftal gemist
  9. Maria:
    11 oktober 2014
    Hei fijn te horen dat jullie er zijn ik heb vandaag de hele tijd gedacht en geteld of jullie al aangekomen waren dan nu veel kijken en genieten heel veel liefs van ons
  10. Lieke en lucien:
    12 oktober 2014
    fijn dat alles goed verlopen is en geniet van Singapore.
    p.s. Paul: je kunt met een gerust hart op vakantie blijven: we hebben afgelopen vrijdag met slechts 4-0 gewonnen met 3 strijders van ons voorjaarsteam! (invaller was jos driessen)
    groeten en liefs!
  11. Miny en jean:
    12 oktober 2014
    Hallo....Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Singapore. Inderdaad een lange trip. Heel veel plezier daar en heel veel groetjes van ons.
  12. Klaas en chantal:
    12 oktober 2014
    fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier in Singapore. geniet ervan!!! groetjes Klaas en Chantal
  13. Gonnie en Ferry:
    13 oktober 2014
    Geniet van Singapore!
  14. Sjoukje:
    14 oktober 2014
    Veel plezier!groetjes van alle blommetjes