Dubai

30 november 2014 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Hallo allemaal, toch ff tijd voor een paar woordjes ter afsluiting van een super vakantie. Een paar kiekjes van Dubai, en die 2 auto's, daar rijdt de politie in hier!! En dat is echt zo. Wat een luxe allemaal, maar wij hebben ook weer zin in een lekker stampotje. We hebben genoten , maar tis goed geweest. Leuk, dat jullie ons hebben gevolgd, daardoor hebben wij ons niet zo ver weg gevoeld. Bedankt voor jullie felicitaties, we drinken er zo meteen ene op. Groetjes uit Dubai.

1. Klaas en chantal:
    30 november 2014
    Ja.......8 weken vliegen voorbij! Nog niet zo gek lang geleden deed je over een dergelijke reis meer dan een jaar. Het zal inderdaad een hele belevenis zijn geweest. A fijn, middels jullie blog hebben we toch mee kunnen genieten. Dus nu maar op naar de stamppot! En natuurlijk van harte proficiat met verjaardag van Marlies!
  2. Elianne Reubsaet:
    30 november 2014
    Hey, Marlies nog op de valreep wensen we je een hele fijne, vast bijzondere, verjaardag in de net zo bijzondere plaats Dubai.
    Straks weer lekker in de real place en live in Hulsberg!!
    Liefs uit Tegelen.
  3. Marlies en Jo:
    30 november 2014
    Wij zien de felicitaties voor je verjaardag Marlies.
    Dus op de valreep ook nog van ons een Grote Felicitatie voor vandaag en niet minder belangrijk nog hèèèèl veel SUPER
    GEZONDE jaren samen met iedereen die je lief is.
    Dus auch eine dikke knuffel van osz 2.
  4. Maria:
    1 december 2014
    Nou tot heel erg snel ik hoor wel wanneer jullie weer zin voor ons hebben en fijn dat jullie zooooo genoten hebben ik ben benieuwd naar al die verhalen veel liefs van ons